کمپانی منصوری، تیونر شناختهشده خودروهای لوکس، این بار از بازنگری رولزرویس و مرسدسبنز فاصله گرفته و توجه خود را به بیامو M۵ جدید معطوف کرده است. مدل G۹۰ که پیشتر به دلیل وزن زیاد مورد انتقاد قرار میگرفت، پس از تست رانندگی، ستایش گسترده کارشناسان را به همراه داشت. و خود را به عنوان سدانی […]
کمپانی منصوری، تیونر شناختهشده خودروهای لوکس، این بار از بازنگری رولزرویس و مرسدسبنز فاصله گرفته و توجه خود را به بیامو M۵ جدید معطوف کرده است. مدل G۹۰ که پیشتر به دلیل وزن زیاد مورد انتقاد قرار میگرفت، پس از تست رانندگی، ستایش گسترده کارشناسان را به همراه داشت. و خود را به عنوان سدانی قدرتمند تثبیت کرده است. اکنون منصوری با دستکاریهای خود، این خودرو را وحشیتر و قدرتمندتر از قبل معرفی میکند.

تغییرات ظاهری: فیبر کربن و طراحی خشن
منصوری همانند همیشه از فیبر کربن به شکل گسترده استفاده کرده است. قاب مشبک جلو، اسپلیتر برجسته. و دریچههای هوای روی کاپوت از برجستهترین تغییرات خارجی هستند. کاورهای فیبر کربنی آینهها، رکابهای جدید. و ادوات کربنی اطراف خم هوفمایستر (Hofmeister kink) به جذابیت ظاهری خودرو افزودهاند. رینگهای ۲۲ اینچی، قدرت بالای موتور را به رخ بیننده میکشند.

داخل کابین: تضاد رنگ و لوکسسازی
تغییرات منصوری تنها به بدنه محدود نشده است. کابین با چرم آبی روشن روی صندلیها. و بخشهایی از پنلها، در تضاد با چرم مشکی، جلوهای مدرن و لوکس یافته است. این تغییرات، ترکیبی از راحتی و جذابیت بصری. را برای سرنشینان فراهم میکند.
سیستم اگزوز: الهام از هوندا سیویک تایپ R
یکی از بحثبرانگیزترین بخشهای این خودرو، سیستم اگزوز سهگانه نصب شده. در مرکز سپر عقب است. طراحان منصوری با الهام از هوندا سیویک تایپ R، ظاهری متفاوت و هجومی به عقب خودرو بخشیدهاند.

قدرت وحشی: ارتقای موتور V۸ هیبریدی توئین توربو
نسخه استاندارد بیامو M۵ G۹۰ دارای موتور ۴٫۴ لیتری V۸ هیبریدی توئین توربو با قدرت ۷۱۷ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتنمتر گشتاور است. اما نسخه منصوری این اعداد را به ۸۳۸ اسب بخار قدرت و ۱۱۵۰ نیوتنمتر گشتاور ارتقا داده. و عملکردی خشنتر و هیجانانگیزتر ارائه میدهد.
بیامو M۵ G۹۰ منصوری، ترکیبی از لوکسسازی، قدرت بیحد و طراحی جسورانه است. که تیونر جنجالی آلمانی، آن را به یکی از بحثبرانگیزترین سدانهای جهان تبدیل کرده است.
- نویسنده : ایرانیان تحلیل
- منبع خبر : خبرآنلاین



















































